Twój koszyk jest obecnie pusty!
Regulamin
REGULAMIN WITRYNY Sztukarelacji.pl
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.sztukarelacji.pl prowadzony jest przez spółkę:FURNISHIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. 597, 32-060 Rączna
NIP: 9442289172
KRS: 0001109611
REGON: 52884243400000
Poczta email: furnishima@gmail.com
1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego (z wyjątkiem pkt. 9 Regulaminu, który skierowany jest wyłącznie do przedsiębiorców).
1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest FURNISHIMA SP. Z O.O. Dane osobowe przetwarzane są w celach oraz w zakresie, w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Administratora, ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
1.4. Definicje:
- DZIEŃ ROBOCZY – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- KLIENT – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
- KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Administratora, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
- NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Administratora cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma lub treść cyfrowa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Administratora dostępny pod adresem internetowym: www.sztukarelacji.pl.
- SPRZEDAWCA / ADMINISTRATOR – FURNISHIMA SP. Z O.O.
ul. 597, 32-060 Rączna
NIP: 9442289172, KRS: 0001109611, REGON: 52884243400000
Poczta email: furnishima@gmail.com - UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Administratora na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
- USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z późn. zm.).
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
2.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Usługobiorcę:
- wypełnieniu Formularza Rejestracji,
- kliknięciu pola „Zarejestruj się”,
- potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej.
W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych: adres poczty elektronicznej oraz hasło.
2.1.2. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: furnishima@gmail.com lub też pisemnie na adres: ul. 597, 32-060 Rączna.
2.1.3. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków:
- po wypełnieniu Formularza Zamówienia i
- kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego, po wypełnieniu Formularza Zamówienia, pola „Potwierdzam zakup”.
Do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego).
W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
2.1.4. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy; ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia przez Usługobiorcę.
2.1.5. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po zaakceptowaniu polityki prywatności.
2.1.6. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca może w każdej chwili, bez podania przyczyny, wypisać się z Newslettera (zrezygnować z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora – w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: furnishima@gmail.com lub pisemnie na adres: ul. 597, 32-060 Rączna.
2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Administrator:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
- dostęp do poczty elektronicznej;
- przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej;
- zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768;
- włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi JavaScript.
2.3. Usługobiorca jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Administratora oraz osób trzecich. Usługobiorca jest zobowiązany do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego świadczenia Usług Elektronicznych: 2.4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Administratora oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:
- pisemnie na adres: ul. 597, 32-060 Rączna
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: furnishima@gmail.com
2.4.2. Zaleca się, aby w opisie reklamacji Usługobiorca podał:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości;
- swoje żądanie;
- dane kontaktowe, w szczególności adres e-mail – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Wymogi te mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych bez zachowania zalecanego opisu.
2.4.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Administratora nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania.
2.4.4. Odpowiedź na reklamację Administrator przekaże Usługobiorcy, który ją złożył, na papierze lub innym trwałym nośniku, w szczególności poprzez wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej wskazany przez Usługobiorcę.
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.3 Regulaminu.
3.2. Cena Produktu widoczna na stronie Sklepu Internetowego podawana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia (a także o kosztach dostawy i innych kosztach) Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym również w chwili wyrażenia przez Klienta woli zawarcia Umowy Sprzedaży.
3.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień: 3.3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w sposób określony w pkt. 2.1.3 Regulaminu. 3.3.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i jednocześnie przyjmuje je do realizacji, wysyłając do Klienta stosowną wiadomość e-mail na adres poczty elektronicznej Klienta podany w trakcie składania Zamówienia. Wiadomość ta zawiera co najmniej oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia, o przyjęciu Zamówienia do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Wraz z otrzymaniem przez Klienta tej wiadomości e-mail zawierana jest Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
3.4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez:
- udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, oraz
- przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2 Regulaminu.
Dodatkowo treść Umowy Sprzedaży jest utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sprzedawcy.
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT
4.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży: 4.1.1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. 4.1.2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU, Blue Media oraz Stripe. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności oraz na stronach internetowych: – PayU – Blue Media – Stripe 4.1.3. Rozliczenia transakcji płatności elektronicznych i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisów PayU, Blue Media oraz Stripe. 4.1.4. PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186, krajowa instytucja płatnicza nadzorowana przez KNF, wpisana do Rejestru usług płatniczych nr IP1/2012. KRS: 0000274399, NIP: 779-23-08-495, REGON: 300523444. 4.1.5. Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie (81-717), ul. Haffnera 6, KRS: 0000320590, NIP: 5851351185, kapitał zakładowy: 2.000.000 zł. 4.1.6. Stripe z siedzibą przy 510 Townsend Street, San Francisco, California 94103 (USA).
4.2. Termin płatności: 4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznej albo płatności kartą płatniczą, Klient jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU
5.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium państw członkowskich Unii Europejskiej.
5.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia.
5.3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu: 5.3.1. Przesyłka pocztowa. 5.3.2. Przesyłka kurierska. 5.3.3. Przesyłka elektroniczna (np. link umożliwiający pobranie treści cyfrowych).
5.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, o ile w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia nie wskazano krótszego terminu. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy przy jednym Zamówieniu, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin (nie przekraczający 14 Dni Roboczych). Początek biegu terminu dostawy liczy się w sposób następujący: 5.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznej lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.
6. REKLAMACJA PRODUKTU
6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta za wady (rękojmia) lub brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz w ustawie o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
6.2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje o odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz o uprawnieniach Klienta znajdują się na stronie Sklepu Internetowego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Produktu z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia Klientowi oraz ujawniony w ciągu dwóch lat od jego dostarczenia.
6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: ul. 597, 32-060 Rączna
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: furnishima@gmail.com
6.4. Zaleca się, aby w opisie reklamacji Klient podał:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
- dane kontaktowe składającego reklamację.
Wymogi te mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych bez zachowania zalecanego opisu.
6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, maksymalnie w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi lub braku zgodności, jest obowiązany – na koszt Sprzedawcy – dostarczyć wadliwy Produkt na adres: ul. 597, 32-060 Rączna, chyba że charakter Produktu lub sposób jego zamontowania uniemożliwia lub nadmiernie utrudnia taki transport.
7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
7.1. Szczegółowe informacje na temat możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronach internetowych i w siedzibach powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji chroniących konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
7.2. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 7.2.1. Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego. 7.2.2. Złożenie wniosku o mediację do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. 7.2.3. Uzyskanie bezpłatnej pomocy prawnej od powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznych.
7.3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów (platforma ODR), służąca do pozasądowego rozwiązywania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub świadczenia usług.
8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)
8.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem tych określonych w pkt. 8.8 Regulaminu). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem, na przykład:
- pisemnie na adres: ul. 597, 32-060 Rączna
- w formie elektronicznej na adres: furnishima@gmail.com
8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawiera załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Jest on też dostępny w pkt. 11 Regulaminu i na stronie Sklepu Internetowego. Skorzystanie z tego formularza nie jest obowiązkowe.
8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy: 8.3.1. Dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną. Przy dostawie wieloma partiami – od dostarczenia ostatniego Produktu. 8.3.2. Dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość uważa się ją za niezawartą.
8.5. Sprzedawca zwraca konsumentowi wszystkie dokonane płatności (w tym koszty dostawy) w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem pkt. 8.8 Regulaminu. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument (chyba że konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania.
8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia, odesłać Produkt Sprzedawcy lub przekazać go upoważnionej przez Sprzedawcę osobie. Do zachowania terminu wystarczy wysyłka przed jego upływem (adres: ul. 597, 32-060 Rączna).
8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem: 8.8.1. Jeżeli konsument wybrał droższy niż najtańszy sposób dostawy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu powstałych różnic. 8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 8.8.3. W przypadku usług rozpoczętych na wyraźne żądanie konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia, konsument może zostać obciążony proporcjonalnymi kosztami świadczeń spełnionych do chwili odstąpienia.
8.9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, m.in. umów:
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta;
- w których przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta;
- o dostarczenie treści cyfrowych, niemających materialnego nośnika, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta, itd.
9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW
9.1. Niniejszy punkt Regulaminu dotyczy wyłącznie Klientów i Usługobiorców niebędących konsumentami.
9.2. Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, bez podania przyczyny, co nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Klienta.
9.3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć formy płatności (np. wymagać przedpłaty w całości lub w części), niezależnie od wybranej formy płatności i faktu zawarcia Umowy Sprzedaży, gdy Kupującym jest przedsiębiorca.
9.4. Z chwilą wydania Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta niebędącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.
9.5. Klient niebędący konsumentem ma obowiązek zbadać przesyłkę w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. W razie stwierdzenia uszkodzeń powstałych w transporcie, Klient zobowiązany jest do podjęcia działań w celu ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
9.6. Wobec Klientów niebędących konsumentami odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi lub braku zgodności Produktu z umową jest wyłączona.
9.7. Administrator może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym w stosunku do Usługobiorców niebędących konsumentami, bez konieczności podawania przyczyn.
9.8. Odpowiedzialność Sprzedawcy względem Klientów niebędących konsumentami jest ograniczona maksymalnie do kwoty zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, jednak nie wyższej niż 1.000 zł. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wyłącznie za typowe i przewidywalne szkody w momencie zawarcia umowy, nie ponosi zaś odpowiedzialności za utracone korzyści.
9.9. Wszelkie spory powstałe między Sprzedawcą a Klientem niebędącym konsumentem rozstrzyga sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
10.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
10.2. Zmiana Regulaminu: 10.2.1. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych powodów: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany form dostawy – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień Regulaminu. 10.2.2. W przypadku umów o charakterze ciągłym (np. Konto), zmieniony Regulamin wiąże Usługobiorcę, jeśli zostały zachowane wymogi z art. 384 i 384¹ Kodeksu cywilnego oraz Usługobiorca nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianie. W przypadku wprowadzenia nowych opłat lub podwyższenia obecnych, konsument ma prawo odstąpienia od umowy. 10.2.3. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Klientów będących konsumentami, w szczególności nie będą miały wpływu na Umowy Sprzedaży zawarte i realizowane przed dniem wejścia w życie zmian.
10.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy polskiego prawa, w tym Kodeksu cywilnego oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a w przypadku konsumentów – także ustawy o prawach konsumenta i innych odpowiednich ustaw.
11. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(ZAŁĄCZNIK NR 2 DO USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA)
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat:
FURNISHIMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. 597, 32-060 Rączna
e-mail: furnishima@gmail.com
Ja/My ________ niniejszym informuję/informujemy ________ o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów/usług:
……………………………………………………………………………………………………………………………
Data zawarcia umowy / odbioru(*)
…………………………………………………………………………………………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
…………………………………………………………………………………………………………………………
Adres konsumenta(-ów)
……………………………………………………………………………………………………………………………
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej):
…………………………………………………………………………………………………………………………
Data:
…………………………………………………………………………………………………………………………
(*) Niepotrzebne skreślić.